Avon. Питання та відповіді

✓ Що робити після реєстрації в Avon?

Тепер ти Представник Avon і маєш свій персональний кабінет на офіційному сайті my.avon.ua. Про те як перший раз увійти на сайт, як зробити перше замовлення за каталогом Avon, про доставлення замовлення тощо ти можеш дізнатися у.

✓ Хто такий Представник Avon?

Представник Avon - це покупець, зареєстрований відповідним чином, який має право замовляти продукцію безпосередньо на офіційному сайті Avon через свій особистий кабінет зі знижкою, брати участь в . Про різницю між представником і клієнтом .

✓ Чи є обов'язкові умови для Представників?

Робити або не робити замовлення залежить тільки від тебе - обов'язкових замовлень не існує. Замовляти можна як для себе, так і для своїх Клієнтів.

Єдиною обов'язковою умовою співробітництва є своєчасна оплата замовлення.

✓ Хто може бути Представником Avon?

Представником Avon може бути будь-який громадянин України, якому виповнилося 14 років або громадянин іншої держави, який має посвідку на постійне проживання на території України.

✓ Як стати Представником Avon?

Щоб стати Представником потрібно просто заповнити . Реєстрація безкоштовна.

Всі поля обов'язкові для заповнення та вносяться українською. Вказуй правильні контактні дані, бо саме вони використовуються для надання доступу до персонального кабінету на офіційному сайті Avon та для отримання замовлення.

Протягом декількох годин з моменту заповнення форми буде надіслане СМС-повідомлення з кодом доступу до персонального кабінету.

✓ Як входити на сайт Avon?

Щоб потрапити в розділ Представника, який надає тобі доступ до розміщення замовлень, твоєї особистої інтернет-вітрини, акцій та програм, виконай наступні дії:


На головній сторінці офіційного сайту Avon Україна: my.avon.ua перейди за посиланням "Для Представників".

Питання та відповіді про Avon - вхід на сайт

Введи у відповідні поля рахунок Представника та пароль та натисни "Продовжити".


Питання та відповіді про Avon - вхід на сайт для представника Увага! Якщо ти перший раз заходиш до свого особистого кабінету, щоб розмістити замовлення вперше, то перейди за відповідним посиланням.

Твої рахунок Представника та пароль було надіслано тобі в СМС-повідомленні від Avon. Заповни відповідні поля та натисни "Продовжити".

Ознайомся з угодою про співробітництво та надай свою згоду. Тепер ти Представник Avon Україна.

Питання та відповіді про Avon - вхід на сайтдля нового представника

✓ Як відновити свій пароль на сайт Avon?

Найшвидше відновити свій пароль можна за допомогою віртуального оператора Avon за безкоштовним номером: 0 800 50 50 80 - розділ "СМС-пароль".

Читати далі:

✓ Як відновити особовий рахунок представника Ейвон?

Дізнатися свій рахунок можна на інформаційній лінії 0800505080. Керуючись підказками, з'єднайся з оператором гарячої лінії Avon (в робочі дні з 8:30 до 21:00). Для твоєї ідентифікації потрібні серія та номер паспорту та дата народження (при паспортній реєстрації) або телефон та дата народження (при реєстрації без надання паспортних даних). Або зв'яжись зі своїм координатором.

✓ Як відновитися (стати знову Представником) в Avon?

Якщо просто забуті логін чи пароль, рекомендації по відновленню дивись вище. Якщо з моменту твого останнього замовлення минув рік або більше, то потрібна повторна реєстрація в Ейвон.

✓ Як дізнатися хто мій координатор Ейвон?

Дізнатися можна на офіційному сайті Avon Україна в особистому кабінеті Представника в розділі "Моя особиста інформація" - "Додаткові дані" або зателефонувавши на інформаційну лінію за номером 0 800 50 50 80 - розділ "Телефон Наставника".

✓ Хто такий Партнер Avon?

Партнер (координатор) - це Представник, який надає Компанії Avon послуги з рекрутингу, формуючи свою команду. Партнер кожні три тижні отримує відсоток від продажів своєї команди згідно з статусом бізнес-плану. Партнером може стати будь-який Представник Avon.

✓ Замовлення: як зробити, отримати, оплатити?

Рекомендуємо для ознайомлення: (інтернет-замовлення, смс-замовлення, види доставлення, оплата).

✓ Що означають кольори при розміщенні замовлення?

Це індикатор наявності продукції, так званий "Світлофор". Система сповіщає про наявність товару на складі на момент обробки замовлення.

🟢 продукція є на складі

🟡 обмежена кількість продуктів на складі для регулярних продуктів та продуктів з розпродажу

🔴 товар відсутній на складі та буде вкладений в наступне замовлення (за виключенням продукції з розпродажу)

⚪ продукт відсутній на складі та його допостачання не буде

✓ Які знижки отримує Представник Ейвон?

Ти можеш скористатися наступними видами знижок на свої замовлення: регулярну знижку, знижку рівня «Avon Привілеї», накопичувальну знижку та вигідні пропозиції в журналі «Фокус». За посиланням:

Всім новим Представникам надається можливість брати участь в і отримати знижку до 30% вже в першій кампанії співробітництва.

сума замовлення регулярна знижка
0-899,99 грн 15%
900-2199,99 грн 20%
2200-5199,99 грн 25%
5200 грн і вище 30%

✓ Що таке реферальне посилання?

Реферальне посилання - це інструмент для набору нових Представників Ейвон - веб-форма для експрес-реєстрації. Реферальне посилання надається Компанією для Партнерів безкоштовно.

✓ Як використовувати реферальне посилання Avon?

Реферальне посилання можна поширювати в соціальних мережах, пересилати електронною поштою або через інші месенджери. Рекомендуємо скорочувати реферальне посилання за допомогою онлайн-сервісів, наприклад, на сайті bitly.com.

✓ Як зробити в Avon повернення продукції?

Якщо щось в нашій продукції тебе не влаштовує або в разі відмови Клієнта, ти можеш повернути або обміняти бракований продукт. Все про гарантії від Avon . Наразі повернення продукції неможливе.

✓ Якщо в накладній продукція є, але фактично відсутня?

В цьому випадку є факт недовкладення продукції. Недовкладення продукції оформлюється в особистому кабінеті офіційного сайту наступним чином:

У розділі "Мої замовлення" перейди у за посиланням "Оформити повернення".

Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

За номером накладної (інвойсу) або за кодом товару здійсни пошук.

Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

У відповідних віконцях познач кількість непокладеного товару, код причин повернення 61 або 62. Та натисни "Зберегти"

Увага! Код "61" вказуй для списання вартості непокладеної продукції, код "62" - для допостачання продукції з наступним замовленням.

Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

На наступній сторінці потрібно надати згоду з Умовами повернення та надіслати форму, натиснувши "Відправити в Avon"

Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

Увага! Не потрібно повертати замовлення для перевірки до пункту видачі.

✓ Що таке LOA(ЛОА)?

LOA - скорочено від "Length of Association" - кількість Кампаній співробітництва Представника з Avon. Кампанія - період дії Каталогу Avon. В 2021 році тривалість однієї Кампанії (Каталогу) - календарний місяць. Протягом року Avon проводить 12 Кампаній (випускає 12 Каталогів).

✓ Про тестування продукції Avon

Ейвон стала першою великою косметичною компанією у світі, яка відмовилася від випробувань на тваринах майже 30 років тому. Avon не перший рік підтримує розробку альтернативних підходів до оцінки рівня безпеки продукції, здатних замінити тестування на тваринах.

Для здійснення цього завдання компанія працює в партнерстві з науковими організаціями, а також взаємодіє з галузевими асоціаціями в сегменті засобів особистої гігієни, щоб на державному рівні домогтися прийняття методів тестування продукції, ніяк не пов'язаних з тваринами. Перед нами стоїть серйозне завдання - досягти повного припинення проведення таких випробувань.

✓ Що буде після об'єднання Natura&Co та Avon?

Група компаній Natura&Co та Avon оголосили про своє об'єднання, і це справді визначна подія у житті нашої компанії.За посиланням до твоєї уваги відповіді на всі можливі запитання .

✓ Новий логотип Avon. Що зміниться?

Представляємо новий логотип Avon, який незабаром з'явиться на деяких продуктах і в каталогах. За посиланням до твоєї уваги відповіді на деякі можливі запитання .

✓ Як отримати довідку про розірвання договору з Ейвон?

Для тих, хто в минулому був координатором Avon, актуальним моментом є отримання довідки про розірвання договору.

Наразі діє процес надання електронної довідки про припинення дії цивільноправового договору для Партнерів. Документ формується на офіційному бланку Avon та завіряється кваліфікованим електронним підписом головного бухгалтера. Щоб отримати довідку потрібно звернутися через розділ «Зв'яжіться з нами» з особистої сторінки сайту my.avon.ua. Довідка відправляється на електронну адресу, з якої надійшов запит.

За додатковою інформацією потрібно звернутися в Центр взаємодії Ейвон за телефоном 0800505080. Графік роботи Центру ми зазвичай публікуємо .

✓ Відповідь не знайдена?

Цілком ймовірно, що в тебе можуть виникнути запитання, відповіді на які відсутні. В такому випадку можна задати питання будь-яким зручним способом або звернутися до Центру Взаємодії Avon за телефоном 0800505080.