Питання та відповіді про Avon

Питання та відповіді про Avon - avononline.com.ua FAQ

Хто такий Представник Avon?


Представник Avon - це зареєстрований відповідним чином покупець, який має право замовляти продукцію безпосередньо на офіційному сайті Avon через свій особистий кабінет зі знижкою, брати участь в , отримувати відтермінування оплати замовлення.

Чи є обов'язкові умови для Представників?


Робити або не робити замовлення залежить тільки від тебе - обов'язкових замовлень не існує. Замовляти можна як для себе, так і для своїх Клієнтів.

Єдиною обов'язковою умовою співробітництва є своєчасна оплата замовлення.

Хто може бути Представником Avon?


Представником Avon може бути будь-який громадянин України, якому виповнилося 14 років або громадянин іншої держави, який має посвідку на постійне проживання на території України.

Як стати Представником Avon?


Щоб стати Представником Avon потрібно просто заповнити реєстраційну онлайн-форму. Реєстрація безкоштовна.


Всі поля обов'язкові для заповнення та вносяться українською. Вказуй правильні контактні дані, бо саме вони використовуються для надання доступу до персонального кабінету на офіційному сайті Avon та для отримання замовлення.

Протягом декількох годин з моменту заповнення форми буде надіслане СМС-повідомлення з кодом доступу до персонального кабінету.

зареєструватися зараз »


Експрес онлайн реєстрація

« згорнути

Як входити на сайт Avon?


Щоб потрапити в розділ Представника, який надає тобі доступ до розміщення замовлень, твоєї особистої інтернет-вітрини, акцій та програм, виконай наступні дії:

читати далі »


На головній сторінці офіційного сайту Avon Україна: my.avon.ua перейди за посиланням "Для Представників".


Питання та відповіді про Avon - вхід на сайт

Введи у відповідні поля рахунок Представника та пароль та натисни "Продовжити".


Питання та відповіді про Avon - вхід на сайт для представника

Увага! Якщо ти перший раз заходиш до свого особистого кабінету, щоб розмістити замовлення вперше, то перейди за відповідним посиланням.

Твої рахунок Представника та пароль було надіслано тобі в СМС-повідомленні від Avon. Заповни відповідні поля та натисни "Продовжити".

Ознайомся з угодою про співробітництво та надай свою згоду. Тепер ти Представник Avon Україна.


Питання та відповіді про Avon - вхід на сайт для нового представника

« згорнути

Як відновити свій пароль?


Найшвидше відновити свій пароль можна за допомогою віртуального оператора Avon за номерами: (067)408-38-88 - для абонентів Kyivstar; (050)110-98-50 - для абонентів Vodafone; (044)230-36-26 - для абонентів Укртелеком.

Швидкий код: 2182.

Як дізнатися хто мій координатор?


Дізнатися можна на офіційному сайті Avon Україна в особистому кабінеті Представника в розділі "Моя особиста інформація" - "Додаткові дані" або зателефонувавши на гарячу лінію за номером 0800-50-50-80.

Замовлення: як зробити, отримати, оплатити?


Рекомендуємо для ознайомлення: (інтернет-замовлення, смс-замовлення, види доставлення), (банк, інтернет, термінали...).

Які знижки отримує Представник?


Всім новим Представникам надається можливість брати участь в і отримати знижку 25% вже в першій кампанії співробітництва.

Також існує .

Хто такий Партнер?


Партнер (координатор) - це Представник, який надає Компанії Avon послуги з рекрутингу, формуючи свою команду. Партнер кожні три тижні отримує відсоток від продажів своєї команди згідно з статусом бізнес-плану. Партнером може стати будь-який Представник Avon.

Що таке реферальне посилання?


Реферальне посилання - це інструмент для набору нових Представників - веб-форма для експрес-реєстрації. Реферальне посилання надається Компанією для Партнерів безкоштовно.

Як використовувати реферальне посилання Avon?


Реферальне посилання можна поширювати в соціальних мережах, пересилати електронною поштою або через інші месенджери. Рекомендуємо скорочувати реферальне посилання за допомогою онлайн-сервісів, наприклад, на сайті bitly.com.

Як зробити повернення продукції?


Якщо щось в нашій продукції тебе не влаштовує або в разі відмови Клієнта, ти можеш повернути або обміняти бракований продукт. Все про гарантії від Avon .

Якщо в накладній продукція є, але фактично відсутня?


В продукція випадку є факт недовкладення продукції. Недовкладення продукції оформлюється в особистому кабінеті офіційного сайту наступним чином:

читати далі »


У розділі "Мої замовлення" перейди у за посиланням "Оформити повернення".


Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

За номером накладної (інвойсу) або за кодом товару здійсни пошук.


Питання та відповіді про Avon - Оформити недовкладення

У відповідних віконцях познач кількість непокладеного товару, код причин повернення 61 або 62. Та натисни "Зберегти"

Увага! Код "61" вказуй для списання вартості непокладеної продукції, код "62" - для допостачання продукції з наступним замовленням.

Питання та відповіді про Avon - Оформлення недовкладення

На наступній сторінці потрібно надати згоду з Умовами повернення та надіслати форму, натиснувши "Відправити в Avon"


Питання та відповіді про Avon - Оформлення відсутньої продукції

Увага! Не потрібно повертати замовлення для перевірки до пункту видачі.

« згорнути

Що таке LOA(ЛОА)?


LOA - скорочено від "Length of Association" - кількість Кампаній співробітництва Представника з Avon. Кампанія - період дії Каталогу Avon. Тривалість однієї Кампанії(Каталогу) - 3 тижні. Протягом року Avon проводить 17 Кампаній (випускає 17 Каталогів).

Відповідь не знайдена?


Цілком ймовірно, що в тебе можуть виникнути запитання, відповіді на які відсутні. В такому випадку можна поставити питання через контактну форму .