Тепер ти Представник Avon і маєш свій персональний кабінет на офіційному сайті my.avon.ua. Про те як перший раз увійти на сайт, як зробити перше замовлення за каталогом Avon, про доставлення замовлення тощо ти можеш дізнатися у пам'ятці для нового Представника Avon.
Представник Avon - це покупець, зареєстрований відповідним чином, який має право замовляти продукцію безпосередньо на офіційному сайті Avon через свій особистий кабінет зі знижкою, брати участь в програмах та акціях для Представників. Про різницю між представником і клієнтом можна прочитати тут.
Робити або не робити замовлення залежить тільки від тебе - обов'язкових замовлень не існує. Замовляти можна як для себе, так і для своїх Клієнтів.
Єдиною обов'язковою умовою співробітництва є своєчасна оплата замовлення.
Представником Avon може бути будь-який громадянин України, якому виповнилося 14 років або громадянин іншої держави, який має посвідку на постійне проживання на території України.
Щоб стати Представником потрібно просто заповнити онлайн реєстраційну форму Avon. Реєстрація безкоштовна.
Всі поля обов'язкові для заповнення та вносяться українською. Вказуй правильні контактні дані, бо саме вони використовуються для надання доступу до персонального кабінету на офіційному сайті Avon та для отримання замовлення.
Протягом декількох годин з моменту заповнення форми буде надіслане СМС-повідомлення з кодом доступу до персонального кабінету.
Щоб потрапити в розділ Представника, який надає тобі доступ до розміщення замовлень, твоєї особистої інтернет-вітрини, акцій та програм, виконай наступні дії:
На головній сторінці офіційного сайту Avon Україна: my.avon.ua перейди за посиланням "Для Представників".
Введи у відповідні поля рахунок Представника та пароль та натисни "Продовжити".
Твої рахунок Представника та пароль було надіслано тобі в СМС-повідомленні від Avon. Заповни відповідні поля та натисни "Продовжити".
Ознайомся з угодою про співробітництво та надай свою згоду. Тепер ти Представник Avon Україна.
Найшвидше відновити свій пароль можна за допомогою віртуального оператора Avon за безкоштовним номером: 0 800 50 50 80 - розділ "СМС-пароль".
Читати далі: Єдиний номер інформаційного сервісу Avon
Дізнатися свій рахунок можна на інформаційній лінії 0800505080. Керуючись підказками, з'єднайся з оператором гарячої лінії Avon (в робочі дні з 8:30 до 21:00). Для твоєї ідентифікації потрібні серія та номер паспорту та дата народження (при паспортній реєстрації) або телефон та дата народження (при реєстрації без надання паспортних даних). Або зв'яжись зі своїм координатором.
Якщо просто забуті логін чи пароль, рекомендації по відновленню дивись вище. Якщо з моменту твого останнього замовлення минув рік або більше, то потрібна повторна реєстрація в Ейвон.
Дізнатися можна на офіційному сайті Avon Україна в особистому кабінеті Представника в розділі "Моя особиста інформація" - "Додаткові дані" або зателефонувавши на інформаційну лінію за номером 0 800 50 50 80 - розділ "Телефон Наставника".
Партнер (координатор) - це Представник, який надає Компанії Avon послуги з рекрутингу, формуючи свою команду. Партнер кожні три тижні отримує відсоток від продажів своєї команди згідно з статусом бізнес-плану. Партнером може стати будь-який Представник Avon.
Рекомендуємо для ознайомлення: все про замовлення (інтернет-замовлення, смс-замовлення, види доставлення, оплата).
Це індикатор наявності продукції, так званий "Світлофор". Система сповіщає про наявність товару на складі на момент обробки замовлення.
🟢 продукція є на складі
🟡 обмежена кількість продуктів на складі для регулярних продуктів та продуктів з розпродажу
🔴 товар відсутній на складі та буде вкладений в наступне замовлення (за виключенням продукції з розпродажу)
⚪ продукт відсутній на складі та його допостачання не буде
Ти можеш скористатися наступними видами знижок на свої замовлення: регулярну знижку, знижку рівня «Avon Привілеї», накопичувальну знижку та вигідні пропозиції в журналі «Фокус». За посиланням: про систему знижок Avon
Всім новим Представникам надається можливість брати участь в Програмі розвитку нових Представників і отримати знижку до 30% вже в першій кампанії співробітництва.
сума замовлення | регулярна знижка |
---|---|
0-899,99 грн | 15% |
900-2199,99 грн | 20% |
2200-5199,99 грн | 25% | 5200 грн і вище | 30% |
Реферальне посилання - це інструмент для набору нових Представників Ейвон - веб-форма для експрес-реєстрації. Реферальне посилання надається Компанією для Партнерів безкоштовно.
Реферальне посилання можна поширювати в соціальних мережах, пересилати електронною поштою або через інші месенджери. Рекомендуємо скорочувати реферальне посилання за допомогою онлайн-сервісів, наприклад, на сайті bitly.com.
Якщо щось в нашій продукції тебе не влаштовує або в разі відмови Клієнта, ти можеш повернути або обміняти бракований продукт. Все про гарантії від Avon за посиланням. Наразі повернення продукції неможливе.
В цьому випадку є факт недовкладення продукції. Недовкладення продукції оформлюється в особистому кабінеті офіційного сайту наступним чином:
У розділі "Мої замовлення" перейди у за посиланням "Оформити повернення".
За номером накладної (інвойсу) або за кодом товару здійсни пошук.
У відповідних віконцях познач кількість непокладеного товару, код причин повернення 61 або 62. Та натисни "Зберегти"
Увага! Код "61" вказуй для списання вартості непокладеної продукції, код "62" - для допостачання продукції з наступним замовленням.
На наступній сторінці потрібно надати згоду з Умовами повернення та надіслати форму, натиснувши "Відправити в Avon"
Увага! Не потрібно повертати замовлення для перевірки до пункту видачі.
LOA - скорочено від "Length of Association" - кількість Кампаній співробітництва Представника з Avon. Кампанія - період дії Каталогу Avon. В 2021 році тривалість однієї Кампанії (Каталогу) - календарний місяць. Протягом року Avon проводить 12 Кампаній (випускає 12 Каталогів).
Ейвон стала першою великою косметичною компанією у світі, яка відмовилася від випробувань на тваринах майже 30 років тому. Avon не перший рік підтримує розробку альтернативних підходів до оцінки рівня безпеки продукції, здатних замінити тестування на тваринах.
Для здійснення цього завдання компанія працює в партнерстві з науковими організаціями, а також взаємодіє з галузевими асоціаціями в сегменті засобів особистої гігієни, щоб на державному рівні домогтися прийняття методів тестування продукції, ніяк не пов'язаних з тваринами. Перед нами стоїть серйозне завдання - досягти повного припинення проведення таких випробувань.
Група компаній Natura&Co та Avon оголосили про своє об'єднання, і це справді визначна подія у житті нашої компанії.За посиланням до твоєї уваги відповіді на всі можливі запитання про об'єднання компаній Natura&Co та Avon.
Представляємо новий логотип Avon, який незабаром з'явиться на деяких продуктах і в каталогах. За посиланням до твоєї уваги відповіді на деякі можливі запитання про новий логотип Avon.
Для тих, хто в минулому був координатором Avon, актуальним моментом є отримання довідки про розірвання договору.
Наразі діє процес надання електронної довідки про припинення дії цивільноправового договору для Партнерів. Документ формується на офіційному бланку Avon та завіряється кваліфікованим електронним підписом головного бухгалтера. Щоб отримати довідку потрібно звернутися через розділ «Зв'яжіться з нами» з особистої сторінки сайту my.avon.ua. Довідка відправляється на електронну адресу, з якої надійшов запит.
За додатковою інформацією потрібно звернутися в Центр взаємодії Ейвон за телефоном 0800505080. Графік роботи Центру ми зазвичай публікуємо в новинах.
Цілком ймовірно, що в тебе можуть виникнути запитання, відповіді на які відсутні. В такому випадку можна задати питання будь-яким зручним способом через Мої контакти або звернутися до Центру Взаємодії Avon за телефоном 0800505080.