Замовлення Avon через СМС

Як розмістити замовлення Ейвон через SMS-повідомлення

Відправ замовлення за допомогою SMS!


Це просто: досить мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі та відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!

Це зручно: якщо у тебе немає доступу в Інтернет, або ти знаходишся у відпустці, ти завжди можеш скористатися даним сервісом і розмістити замовлення за .

Це недорого: вартість повідомлення тарифікується згідно з тарифними планами твого оператора.


Зверни УВАГУ! Відправити SMS-замовлення можна тільки на свій персональний номер рахунку і тільки з номера мобільного телефону, який зареєстровано в Компанії. Якщо ти зареєстрований на сайті my.avon.ua, ти можеш перевірити або змінити номер мобільного телефону в розділі "Мій офіс/Моя особиста інформація", поле "Мобільний телефон".


Як відправити SMS-замовлення Avon


Всі складові простого SMS-замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:


Замовлення Avon через СМС
приклад смс-замовлення

ZR або ZE — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.

ZR — регулярне замовлення.

ZE — експрес-замовлення.

Номер Кампанії — позначається однозначним (без нулів) або двозначним числом.

Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).

Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).

Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр.

Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).


SMS-замовлення необхідно відправляти на номер 4111.


Після того, як SMS-замовлення відправлено, тобі обов’язково має надійти підтвердження на твій мобільний номер телефону у вигляді SMS-повідомлення.

Довжина повідомлення для національних операторів, окрім ПрАТ «ВФ Україна» необмежена.


Для абонентів ПрАТ «ВФ Україна» довжина повідомлення залишається 160 знаків. Якщо довжина замовлення перевищує 160 максимально допустимих для SMS-повідомлення знаків, необхідно розбити замовлення на декілька та набрати його кількома oкремими повідомленнями, кожне з яких містить тип замовлення, номер Кампанії і особовий рахунок та кількість клієнтів.


Зверни УВАГУ! Навіть якщо можливості твого телефону дозволяють відправляти більш довгі повідомлення, нашою системою вони поки що прочитані не будуть. Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно розділяти у цій Кампанії не більше 160 знаків кожне.


Зверни УВАГУ! Останній день для розміщення експрес-замовлення через SMS на третьому тижні кампанії відповідає останньому дню розміщення регулярного замовлення згідно графіку району структури. Останній день розміщення регулярного замовлення через SMS на третьому тижні Кампанії – згідно графіку району структури.


Зверни УВАГУ! При розміщенні SMS-замовлення не став в повідомлення ком, крапок та інших знаків пунктуації.


Зверни УВАГУ! Розміщення СМС-замовлення Ейвон можливо лише після надання згоди щодо обробки та використання персональних даних. Надати таку згоду на персональній сторінці потрібно не менш, ніж за ТРИ години до розміщення замовлення.


arrow
догори сторінки