Замовлення Avon «Новою поштою»

Оформлення доставки у відділення «Нової Пошти»

Твоє замовлення чекає на тебе у найближчому відділенні «Нової пошти» зі зручним графіком роботи!


Зверни УВАГУ!

Послуга отримання замовлення «Нова пошта» доступна для нових Представників, які розміщують своє перше замовлення.

Послуга доступна тільки для зареєстрованих в AVON-Mobile, тому що СМС з номером експрес-накладної надається лише на номер AVON-Mobile, який зареєстровано по Рахунку Представника не пізніше, ніж за добу до початку розміщення замовлення!

Вартість послуги доставки у відділення «Нова пошта» складає лише 20 грн за замовлення!


Зверни УВАГУ! Плата за замовлення до 549,99 грн за цінами каталогу складе 45 грн: 25 грн за обробку маленького замовлення та 20 грн за доставку.

Зверни УВАГУ! З 01 січня до 22 березня 2018 року вартість доставки через відділення «Нова Пошта» першого замовлення Нового Представника - 10 грн. Сума 10,00 грн буде включена ДП Ейвон Косметікс Юкрейн до накладної рахунку Нового Представника. Повну вартість послуг доставки від ДП Ейвон Косметікс Юкрейн до Нового Представника у відділення «Нова Пошта» сплачує ДП Ейвон Косметікс Юкрейн згідно з умовами договору з ТОВ «Нова Пошта».


Зробити замовлення з доставкою у відділення «Нової Пошти» швидко та зручно:


Крок 1

1. В головному меню сайту для Представників вибери пункт «Замовити».

2. Щоб розпочати або продовжити замовлення, обери номер Каталогу.

3. На останньому етапі замовлення:

- Обери спосіб доставки «Нова Пошта».

- У розділі «Деталі доставки» натисни на кнопку «Оберіть пункт видачі», та вибери необхідне відділення на карті.

- Обери спосіб оплати.

- Якщо є потреба – вкажи довірену особу для отримання цього замовлення у розділі «Змінити отримувача».


Зверни УВАГУ! Введи через пробіл тільки ім’я та прізвище отримувача українською мовою. Якщо в цьому полі будуть інші символи (цифри, латинські літери, розділові знаки тощо) система не розпізнає такий запис і отримати замовлення зможе тільки Представник особисто. Переконайся, що введені дані отримувача збігаються з документом, що посвідчує особу!


Доставка замовлення Avon «Новою поштою»

4. Перевір адресу пункту видачі, номер телефону на який буде надано СМС-пароль та отримувача у «Деталях доставки»:


Зверни УВАГУ! При розміщенні замовлення на відділення «Нова Пошта» тобі доступна опція «Оплата при отриманні (накладений платіж)»


5. Обов’язково вкажи кількість Клієнтів, натисни «Продовжити» і переконайся, що все обрано правильно.


Крок 2

Щойно твоє замовлення буде доставлено у відділення «Нова Пошта», ти отримаєш СМС-повідомлення з номером експрес-накладної для його отримання.

У СМС- повідомленні буде вказано:

- Номер експрес-накладної для отримання замовлення у відділенні «Нова пошта».

- Відправник.

- Номер та адреса відділення, яке Ви обрали при замовленні.

Приклад СМС-повідомлення: «Otrymaite vidpravlennia (xxxxxxxxxxxx) vid Avon u viddilenni xxx (адреса)»


Крок 3

Отримання замовлення:

Для отримання замовлення у відділенні Нової пошти, надай номер експрес-накладної та документ, що посвідчує особу отримувача, відповідному працівнику відділення.


7. Отримай посилку!


Зверни УВАГУ!

1. Вартість послуги доставки кожного замовлення у відділення «Нова пошта» 20 гривень. Ця сума буде додана до твого інвойсу.

2. Аби мати можливість обрати доставку замовлення у відділення «Нова пошта», необхідно зареєструватися в послузі AVON-mobile не менше ніж за добу до розміщення замовлення. Якщо доставку у відділення «Нова пошта» обрано, але Представник не зареєстрований в AVON-mobile, таке замовлення буде оброблено:

- як експрес замовлення (з доставкою на зареєстровану адресу експрес доставки)

- або як регулярне замовлення з доставкою на регулярну адресу (якщо у Представника не зареєстрована експрес доставка).

arrow
догори сторінки