Інтернет-офіс Представника Avon

Інтернет-офіс Представника. Огляд можливостей

Бажаєш легко і просто орієнтуватись на своїй персональній сторінці в Інтернеті, тоді цей розділ саме для тебе. Дізнавайся прості кроки для отримання важливої інформації, перевірки стану рахунку, перегляду електронних документів.


Головна сторінка відкривається на розділі «Найкращі пропозиції». В даному розділі ти можеш переглянути інформацію по кампанії в електронному вигляді, а саме: каталог поточної кампанії, каталог наступної кампанії, періодичний журнал «Мій Avon», а також флаєр «Розпродаж». У тебе також буде можливість ознайомитись з діючими програмами, акціями і корисними порадами для твого бізнесу.


Інтернет-офіс Представника 1

Твій Інтернет-офіс складається з 12 важливих блоків і розділів:


1. Мій офіс (вкладка на головній сторінці)

2. Стан рахунку

3. Замовлення

4. Зверніть увагу

5. Інформація

6. Повідомлення

7. Мої замовлення

8. Мій офіс (окремий розділ)

9. Інформація

10. Навчання

11. Сервіс

12. Програми


1. Мій офіс (вкладка на головній сторінці)

Щоб подивитися інформацію про стан твого бізнесу, потрібно натиснути на вкладку «Мій офіс»:


Інтернет-офіс Представника 2

Блок 1


Інтернет-офіс Представника 3

Блок «Поточна Кампанія» показує, на яку суму були розміщені замовлення протягом кампанії, яку Представницьку винагороду ти отримаєш і скільки Клієнтів охоплено (стовпець Пот. Рік, - Поточний Рік). Другий стовпець «Попер. рік»(Попередній рік) показує стан Вашого бізнесу в цій же Кампанії минулого року. А стовпець «Поред. Камп.» (Попередня Кампанія) - стан бізнесу в Попередній Кампанії.


Зверни увагу! Дані в першому стовпці (поточ. Рік.) відображаються приблизно. Остаточними вони стають після обробки замовлень.


Посилання «Як збільшити кількість Клієнтів» переадресує на статтю про методи і прийоми збільшення своєї Клієнтської бази.


Блок 2


Інтернет-офіс Представника 4

У цьому блоці містяться посилання на заохочувальні програми, що діють в даний період Кампанії, додаткові сервіси, що пропонує компанія і на інструкцію по роботі з online офісом.


2. Стан рахунку

Цей блок відображає стан твого рахунку на даний момент.


Баланс - це всі оброблені замовлення, на які тобі виставлений рахунок (інвойс) і які підлягають оплаті.

Сума боргу - це неоплачені замовлення, які перейшли в статус боргів, згідно з процедурою.

Ліміт кредиту - це різниця між твоїм лімітом кредиту, балансом і боргом. Іншими словами - це та сума за цінами інвойсу, на яку ти можеш розмістити замовлення.


3. Замовлення

У цьому блоці ти можеш побачити створені, але не відправлені в Компанію замовлення, а також посилання, що переадресує на функцію розміщення нового замовлення або ж його продовження.


4. Зверніть увагу

Цей блок звертає твою увагу на відсутність будь-якої інформації у профілі на сайті. Причому, цей блок з'являється тільки у тих користувачів, у яких не дістає даних в профілі.


Натиснувши на повідомлення, ти перейдеш в свій профіль і зможеш заповнити його відсутньою інформацією.

Якщо ж у тебе в профілі заповнені всі поля, то в цій частині буде відображатись інформація про надходження на твою сторінку замовлення від Клієнта за допомоги "Електронного каталогу з функцією магазина".


5. Інформація

Цей блок дає можливість самостійно змінити пароль для входу на твою сторінку.


Натисни на посилання:


Інтернет-офіс Представника 5

Тобі необхідно заповнити всі поля і натиснути на посилання "НОВИЙ ПАРОЛЬ". Пароль буде одразу змінено.


6. Повідомлення

В цьому блоці Компанія розміщує найважливіші повідомлення для твого бізнесу.


7. Мої замовлення

У розділі «Мої замовлення» ти корегуєш, відправляєш замовлення, налагоджуєш контакт з Клієнтами і ще дуже багато корисного, а саме:


Інтернет-офіс Представника 6

Закладка "Розмістити замовлення" дозволяє перейти на сторінку для розміщення замовлення за допомогою посилання.

Додаткове посилання "Мої замовлення" дозволяє слідкувати за перебігом процесу відправки і опрацювання замовлення.


Інтернет-офіс Представника 7

В цьому блоці Ви можете переглянути відправлене замовлення (натиснути номер замовлення), сплатити замовлення за допомоги сервісу «Portmone» (натиснути «Сплатити зараз»), а також можете переглянути ел. пакет документів для Вашого замовлення (натиснути на номер інвойсу): інвойс, пакувальний лист.

Посилання "Графік обслуговування" дозволяє переглянути графік розміщення і отримання замовлення.


Інтернет-офіс Представника 8

Посилання "Мої Клієнти" відкриває створену тобою базу Клієнтів, де відображається найважливіша інформація про Ваших Клієнтів.

Що пропонує "Електронна форма повернень" можно дізнатися


8. Мій офіс (окремий розділ)

Розділі "Мій офіс" надає найнеобхіднішу інформацію для твого бізнесу:


Інтернет-офіс Представника 9

"Баланс рахунку"


Інтернет-офіс Представника 10

Блок №1 – тут обирається період, за який ти бажаєш переглянути транзакції по рахунку.

Блок №2 – необхідно обрати тип транзакції, який ти бажаєш переглянути.

Блок №3 – відображає в якій кампанії було проведено транзакцію.

Блок №4 – дата проведення транзакції.

Блок №5– зазначає, яка саме транзакція була проведена по рахунку (оформлення замовлення, повернення коштів, оплата коштів).

Блок №6 – дата коли було сплачено замовлення.

Блок №7 – колонка «Дебіт» показує суму, що додалась до твого балансу (наприклад було опрацьовано замовлення).

Блок №8 – колонка «Кредит» показує суму, що віднялась від твого балансу.

Блок №9 – «Баланс» показує суму, яку необхідно сплатити після тієї чи іншої транзакції.


"Моя особиста інформація"


Особисті дані – це посилання, яке дозволяє переглянути або змінити Ваші: прізвище, ім’я, номер телефону, e-mail.


Додаткові дані – тут можливо переглянути інформацію про Вашого Лідера і Менеджера району, також дізнатись їх контактні дані.


"Діючи програми"


В цьому розділі ти зможеш дізнаватись про свої успіхи в програмах та нові пропозиції від Компанії


У розділі Президентський клуб можна переглянути: твій статус; привілеї; пропозиції клубу, новини клубу, поспілкуватись в форумі


Зверни увагу! Дані в цьому розділі відображають інформацію за попередню кампанію.


"Відправити рекомендацію"


Дає можливість зарекомендувати Вашого друга, подругу для співпраці з компанією.


9. Інформація

В цьому блоці розміщена найважливіша інформація про Компанію.


Інтернет-офіс Представника 11

Закладка "Останні новини" дозволяє перейти на сторінку з публікацією статей про новини і найвизначніші досягнення Компанії.

Закладка "Програми" дозволяє слідкувати за правилами проведення програм.

Посилання "Правила співробитництва" дозволяє перейти на сторінку, де можна ознайомитись з політикою та процедурами Компанії.

А саме: ознайомитись з кредитною політикою, процедурою повернень, інструкціями з розміщення та оплати замовлень, системою знижок для Представників та ін.

В закладці "Мої повідомлення" розташовані найважливіші повідомлення для твого бізнесу.


10. Навчання

В цьому розділі розміщена інформація для полегшення роботи в Компанії.


Інтернет-офіс Представника 12

В посиланні "Тренінги та курси" ти можеш розміщувати інформацію щодо навчання своїх Представників.

В закладці "Онлайн-курси" ти можете ознайомитись з інформацією, як стати експертом з продукції та збільшувати свої доходи, а також наведені деякі техніки продажу.

Натиснувши на посилання "Вебінари" ти дізнаєшся, як зареєструватися на найближчий вебінар, передивитися поперені у "Відеотеці" та скористатися матеріалами вебінарів з "Бібліотекі".


11. Сервіс

В цьому розділі ти дізнаєшся все про сервіс, якій надає Компанія своїм Представникам.


10. Навчання

Ти можеш дізнатися про діючи програми Компанії.


arrow
догори сторінки