Все про замовлення Avon Україна

Де б не знаходився Представник, Компанія Avon запропонує найзручніший спосіб для розміщення замовлення, його доставлення та оплати. Обери той тип замовлення, варіант доставлення та оплати, що підходить саме тобі!

Зверни увагу! Наразі замовлення приймаються тільки за передплатою або з оплатою при отриманні. Замовлення будуть збиратися та доставлятися зі складу у Польщі. Це означає, що майже вся продукція, що заявлена у каталозі, буде у наявності. Повернення наразі не будуть прийматися та оброблятися.

✓ Що потрібно для опрацювання замовлення за передплатою?

Перевір наявність автозамовлення на рахунку та його вартість за допомогою віртуального оператора, вайбер-боту або електронних документів попереднього замовлення на сайті, та додай суму цих продуктів до суми передоплати. В процесі розміщення замовлення інформація про автозамовлення не буде показуватися.

На останньому кроці розміщення замовлення перед його відправленням показується остаточна сума замовлення з урахуванням знижки та спецпропозицій, до якої треба додати вартість сервісних послуг, щоб сплатити коректну суму передоплати.

Якщо вказаного коду продукту не буде в наявності, але такий саме продукт буде в наявності під іншим кодом, в замовлення буде автоматично доданий аналогічний товар, інформація про автоматичну заміну буде, як і раніше, буде показано в електронному рахунку-фактурі.

✓ Яким чином буде відбуватися доставлення замовлень?

Доставлення замовлень відбуватиметься тільки на відділення Нова Пошта, Укрпошта, а також пункти видачі та б'юті центри Avon на території України, де не ведуться бойові дії. Актуальну вартість доставлення .

Після закінчення строку зберігання замовлення повертаються на розформування у Avon.

Оскільки ситуація динамічна, дізнатись перелік відділень пунктів видачі та б'юті центрів Avon, на які можливе доставлення, ти зможеш на сайті під час розміщення замовлення.

Розміщення замовлень Avon

✓ Як розмістити новому Представнику Avon?


Новий Представник може робити замовлення через офіційний сайт my.avon.ua або через мобільний додаток Avon On. Про те як зробити перше замовлення дізнавайся у.

✓ Як розмістити замовлення Avon через Інтернет?

На твоїй персональній сторінці на офіційному сайті Avon Україна у тебе є можливість перейти для розміщення замовлення через Інтернет двома способами:

- На головному меню навігації є розділ «Розмістити замовлення»

- На головній сторінці сайту на панелі праворуч, в блоці «Замовлення» посилання «Розпочати нове замовлення»

Зверни увагу! В даному блоці «Замовлення» можна побачити створене раніше замовлення, що не було відправлене в Компанію. Якщо натиснути на посилання «Натисніть тут», відкриється збережене раніше замовлення, можна його скоригувати й надіслати на опрацювання до Компанії.

Якщо натиснути «Розпочати нове замовлення», то замовлення, яке було збережено на сайті раніше, приєднається до нового. Тому, якщо збережених раніше кодах вже не актуальні, необхідно буде їх видалити із замовлення.

Після натискання одного із запропонованих посилань ти перейдеш на першу сторінку оформлення замовлення.

Інструкція з Розміщення замовлення через Інтернет Розміщення замовлення через Інтернет - Інструкція

✓ Як розмістити замовлення Avon за допомогою SMS?

Достатньо мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі, щоб відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!

Зверни увагу! Відправити SMS-замовлення можна тільки на свій персональний номер рахунку, тільки з номера мобільного телефону, який зареєстровано в Компанії. На своїй персональній сторінці можна перевірити або змінити номер мобільного телефону в розділі «Мій офіс/Моя особиста інформація», поле «Мобільний телефон».

Всі складові SMS-замовлення обов'язкові та вводяться через пробіл в наступному порядку:

Розміщення замовлення за допомогою SMS

Доставлення замовлень Avon

✓ Як оформити замовлення з адресним доставленням?

Послуга доступна тільки для зареєстрованих в AVON-Mobile, тому що SMS-повідомлення з номером експрес-накладної надсилається лише на номер AVON-Mobile, який зареєстровано по Рахунку Представника не пізніше, ніж за добу до початку розміщення замовлення!

Зробити замовлення з адресним доставленням швидко та зручно:

1. При розміщенні замовлення, на четвертому кроці - «Доставка та оплата замовлення» - обери тип доставлення «Адресна доставка».

2. На цьому ж кроці, у розділі «Деталі доставки» натисни «Введіть нову адресу доставки».

Під час внесення адреси, вибери область та населений пункт. Після цього вкажи вірну адресу доставлення в форматі: "вул./просп./пров. ХХХХ, буд.ХХ (корпус якщо є), кв.ХХ"

3. Також можна вказати довірену особу для отримання цього замовлення.

Зверни увагу! Введи через пробіл тільки ім'я та прізвище отримувача українською мовою. Якщо в цьому полі будуть інші символи (цифри, латинські літери, розділові знаки тощо) система не розпізнає такий запис і отримати замовлення зможе тільки Представник особисто.

Також переконайся що введені дані отримувача збігаються з документом, що посвідчує особу!

4. Щойно замовлення буде доставлене у твоє місто, ти отримаєш SMS-повідомлення.

Приклад SMS-повідомлення: «Доброго дня! Ваше замовлення №____ прибуло у місто. Чекайте додаткового дзвінка від кур'єра».

5. Для отримання замовлення у кур'єра, необхідно надати паспорт особи, що вказана як отримувач та поставити підпис у документах про отримання замовлення.

Якщо ти відсутній у вказаний час за адресою доставлення, кур'єр очікує не більш ніж 10 хвилин, при цьому ти отримаєш SMS-нагадування:

«Доставка AVON. Служба доставки буде чекати на вас до ХХ:ХХ. Поспішіть! +380567362188».

Якщо замовлення не отримано впродовж 10 хвилин з часу прибуття кур'єра, буде надіслане SMS:

«Доставка AVON. Нажаль, служба доставки не може більше чекати. Щоб отримати своє замовлення, будь ласка, зателефонуйте +380567362188».

За вказаним у SMS номером, можна дізнатися, коли та яким шляхом ти зможеш отримати своє замовлення. Замовлення зберігається в офісі кур'єрської служби протягом трьох діб, якщо протягом цього часу ти не отримаєш замовлення, воно буде повернуте в Компанію.

Після опрацювання замовлення з питаннями щодо доставлення, необхідно звертатися до телефонної служби постачальника: +380567362188.

✓ Як розмістити замовлення з доставленням «Новою Поштою»?

Послуга доступна тільки для зареєстрованих в AVON-Mobile, тому що SMS-повідомлення з номером експрес-накладної надсилається лише на номер AVON-Mobile, який зареєстровано по Рахунку Представника не пізніше, ніж за добу до початку розміщення замовлення!

Зробити замовлення з доставленням у відділення «Нова Пошта» швидко та зручно:

1. При розміщенні замовлення, на четвертому кроці - «Доставка та оплата замовлення» - обери тип доставки «Нова Пошта».

2. На цьому ж кроці, у розділі «Деталі доставки» натисни на кнопку «Обрати інший пункт видачі» та вибери необхідне відділення «Нова Пошта» на карті.

3. Обери спосіб оплати.

Зверни увагу! При розміщенні замовлення на відділення «Нова Пошта» доступна опція «Оплата при отриманні (накладений платіж)».

4. Також можна вказати довірену особу для отримання цього замовлення.

Зверни увагу! Введи через пробіл тільки ім'я та прізвище отримувача українською мовою. Якщо в цьому полі будуть інші символи (цифри, латинські літери, розділові знаки тощо) система не розпізнає такий запис і отримати замовлення зможе тільки Представник особисто.

Також переконайся що введені дані отримувача збігаються з документом, що посвідчує особу!

5. Щойно замовлення буде доставлене у твоє місто ти отримаєш SMS-повідомлення.

У повідомленні буде вказано: Номер експрес-накладної для отримання замовлення у відділенні «Нова пошта». Відправник. Номер та адреса відділення, яке обране при замовленні.

Приклад SMS-повідомлення: «Otrymaite vidpravlennia (xxxxxxxxxxxx) vid Avon u viddilenni xxx (адреса)».

6. Для отримання замовлення у відділенні Нової пошти, надай номер експрес-накладної та документ, що посвідчує особу отримувача, відповідному працівнику відділення.

7. Отримай посилку!

✓ Як відстежити місцезнаходження замовлення Avon за особистим номером Укрпошти?

Для того, щоб відстежити доставлення замовлення Укрпоштою зроби декілька простих кроків:

- Створи нове замовлення на сайті Avon, зверни увагу на орієнтовну дату доставки, та дочекайся його обробки.

місцезнаходження замовлення Avon

- Зайди до особистого кабінету або відкрий смс від Avon та скопіюй номер маршруту.

місцезнаходження замовлення Avon за номером Укрпошти

- Зайди на сайт Укрпошти track.ukrposhta.ua. Внеси номер маршруту в рядок «Номер відправлення».

місцезнаходження замовлення Avon за номером Укрпошти

- Подивись, де знаходиться твоє замовлення.

місцезнаходження замовлення Avon за номером Укрпошти

✓ Як відстежити місцезнаходження замовлення Avon за особистим номером Нової пошти?

Для того, щоб відстежити доставлення замовлення Новою поштою зроби декілька простих кроків:

- Створи нове замовлення на сайті Avon, зверни увагу на орієнтовну дату доставки, та дочекайся його обробки.

місцезнаходження замовлення Avon

- Зайди до особистого кабінету або відкрий смс від Avon та скопіюй номер маршруту.

місцезнаходження замовлення Avon за номером Нової пошти

- Зайди на сайт Нової Пошти novaposhta.ua. Внеси номер маршруту в рядок «Номер накладної».

місцезнаходження замовлення Avon за номером Нової пошти

- Подивись, де знаходитьсятвоєзамовленнята дізнайсядату прибуття.

місцезнаходження замовлення Avon за номером Нової пошти

Оплата замовлень Avon

✓ Як оплатити замовлення Avon?

Компанія Avon пропонує найширше покриття для оплати замовлення: Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль, Ощадбанк, система Portmone.

Опція «Оплата при отриманні (накладений платіж)» доступна на персональній сторінці сайту Представника при виборі типу доставлення «Нова пошта» або «Укрпошта» на 4-му кроці розміщення замовлення всім Представникам.

Зверни увагу! Щоб оплатити замовлення Avon Україна тобі потрібно знати реквізити оплати, а саме: особовий рахунок, номер накладної-рахунку (складається із дев'яти цифр), контрольний код (складається із трьох цифр), суму до оплати.

Реквізити для оплати замовлення можна знайти на квитанції, яку ти отримуєш разом с замовленням або зателефонувавши на лінію віртуального оператора Avon.

Зразок накладної - Оплата замовлення Avon

✓ Як зробити накладений платіж замовлення Avon Укрпоштою?

Розміщуй замовлення на відділення Укрпошти, з можливістю оплати при отриманні. Для таких замовлень знімається додаткова оплата безпосередньо в момент отримання та оплати замовлення.

Зверни увагу! Строк надходження коштів до компанії складає до 3 днів. З неавтоматизованих відділень (відділення без ПК та доступу до мережі Інтернет) від 3 до 7 днів.

Замовлення з опцією «Оплата при отриманні (накладений платіж)» буде оброблено воно буде тільки при повній оплаті попередніх замовлень (фактичне надходження коштів на баланс). Тобто на балансі рахунку повинен бути нуль або переплата. Попередження про можливість затримання замовлення ти маєш можливість побачити на підсумковій сторінці сайту перед відправленням замовлення.

Якщо у Представника вже є неоплачене замовлення по опції «Оплата при отриманні (накладений платіж)», то наступне замовлення за цією опцією буде системою відхилене та після фактичного надходження коштів за попереднє замовлення, його треба буде розміщувати знову.

Для отримання замовлення з опцією «Оплата при отриманні» з оплатою більше ніж 15 000 грн, згідно з Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» при собі необхідно мати копію картки платника податків (ідентифікаційний код).

✓ Як зробити передоплату замовлення Avon?

Здійснити передоплату замовлення можна, так само як і оплату – через сайт, термінал або відділення банку – використовуючи реквізити останньої накладної (дізнатися реквізити можливо в будь-який момент скориставшись послугою «Віртуальний оператор»).

Бланк квитанції для передоплати першого замовлення знаходиться в «Бібліотеці форм» на сторінці Представника.

Зверни увагу! Для здійснення передоплати новому Представнику, який ще не розмістив жодного замовлення, потрібні:

- Номер особового рахунку Представника

- В полі номеру накладної рахунку, якщо це термінал (у квитанції це поле «Передплата згідно накладної-рахунку») необхідно вказати 9 цифр у форматі: 005021984, де:

0 - обов'язкова цифра, яка ставиться на початку для того, щоб у номері було 9 цифр,

05 - число народження,

02 - місяць народження,

1984 - рік народження.

- Контрольний код для передоплати такого типу – 900 (у квитанції код внесено).

Важливо! Передоплата розраховується за цінами каталогу, без урахування знижки.