Резервування та декларування

Резервування продукції Avon. Відмова від зарезервованої продукції

Резервування продукції


При прямих продажах кількість купленого товару залежить не від його наявності, а від бажання Клієнтів придбати цей продукт. Попит коливається з кампанії у кампанію в залежності від багатьох факторів, таких як: новизна, відсоток знижки, вид спеціальної пропозиції, сезонність, реклама, наявність аналогічних товарів у конкурентів, і т.і. Тому не завжди всі замовлені товари є на складі в необхідній кількості.

Для того, щоб Представник Avon не втратив можливість придбати продукцію за найбільш вигідною для нього ціною, ми впровадили резервування продукції, що забезпечує автоматичне інвойсування необхідної продукції в одне з твоїх наступних замовлень, за умови її наявності на складі.

Інформацію про наявність товару Ейвон на складі ти можете отримати на четвертому кроці при розміщенні замовлення через Інтернет (індикація наявності товару на складі за допомогою світлофора).

Також кожного тижня оновлюється файл «Інформація щодо відсутніх товарів та замін».

Інформацію щодо продукції, зарезервованої по рахунку можна переглянути в інвойсі замовлення.

Переглянути інвойс обробленого замовлення ти можеш на персональній сторінці в меню "Мої замовлення", розділ "Мої замовлення", для цього натискаш на посилання по номеру інвойса.

Також при розміщенні замовлення у тебе є можливість замовити інвойс та інші друковані документи до замовлення, вказавши код 05437.

Вартість друкованої продукції становить 1,50 грн.


Відмова від зарезервованої продукції


Компанія Avon робить все можливе для того, щоб твоє спілкування з Клієнтами було максимально плідним і позитивним. Якщо у твоєму замовленні є зарезервована продукція, а у твоїх Клієнтів немає можливості дочекатися її отримання з одним з наступних замовлень, ти можеш відмовитися від резервування.

Для відмови від зарезервованої продукції тобі необхідно написати звернення з персональної сторінки на сайті Компанії через розділ «Зв'яжіться з нами».

Категорія звернення «Наявність продукції», підкатегорія «Відмова від зарезервованої продукції».

У зверненні потрібно вказати номер рахунку-фактури і дату замовлення, в якому товар пішов на автозамовлення, код, кількість і найменування товару, який ти бажаєш зняти з автозамовлення.


Відмова від зарезервованої продукції. Крок 1

Зверни УВАГУ!

Згідно «Правил обробки зарезервованої продукції компанії Avon, що була відсутня на складі на момент розміщення замовлення», Ви не можете відмовитися від «Автозамовлення» - зарезервованої продукції, яка була відсутня на складі на момент її замовлення (червоний колір світлофору на сайті)!

Інформацію про колір індикатора світлофора товару на момент розміщення замовлення, ти можеш отримати на сайті, у розділі «Мої замовлення», обравши необхідне замовлення, та натиснувши на посилання за номером цього замовлення:

Відмова від зарезервованої продукції. Крок 2

Праворуч, біля кожної продукції, ти побачиш колір індикатору світлофору за яким ця продукція була замовлена:

Відмова від зарезервованої продукції. Крок 3

Декларування повернення через Інтернет

У тебе є можливість розміщувати замовлення, не чекаючи поки продукція, здана на повернення, надійде у компанію, а кошти – списані з рахунку! Для цього тобі необхідно ознайомитися зі схемою оформлення повернень продукції через Інтернет:

1. Ти здаєш продукцію для повернення на поштовому відділенні або на пункті видачі за стандартною схемою.

2. Точно розраховуєш суму поверненої продукції. (Сума повернення розраховується за цінами накладної-рахунку (інвойсу), не включаючи 7.00 грн. за обробку повернення).

3. Розміщуєш замовлення Avon через Інтернет. На 4-му кроці – в закладці «Оформлення повернення через Інтернет» у віконце «Сума повернення» вписуєш точну суму поверненої продукції, наприклад:

Декларування повернення.Сума

Зверни УВАГУ! Сума не повинна містити букв (г., грн. і т.д.)


4. Відправляєш замовлення через Інтернет. Воно буде оброблене з врахуванням суми повернення поверненої продукції.


Зверни УВАГУ!

Якщо твоє повернення вже оброблено і сума списана з твого рахунку, заповнювати віконце «Сума повернення» не потрібно! Ти можеш побачити чи списана сума поверненої продукції з твого рахунку, зайшовши у розділ «Баланс рахунку» твоєї персональної Інтернет - сторінки.

Сума поверненої продукції, що оформлюється через Інтернет не повинна перевищувати 200 грн., в іншому випадку – повернення через Інтернет оформлено не буде.

Ти можеш оформити тільки одну суму поверненої продукції, за умови, що строк оплати замовлення не перевищує 21 день від дати інвойсування замовлення

Твоє замовлення Avon буде оброблене із врахуванням суми поверненої продукції, але з твого рахунку ця сума буде списана лише тоді, коли здана на повернення продукція надійде в компанію.

За потреби, ти зможеш знову оформити повернення продукції через Інтернет, але тільки після того, як попереднє повернення продукції надійде у компанію і його сума буде списана з твого рахунку. (Ти можеш прослідкувати за цим у розділі «Баланс рахунку» твоєї персональної Інтернет – сторінки.)

Вказана тобою сума поверненої продукції має точно співпадати із фактичною сумою повернення (вартістю продукції, яку Ви відправили на повернення в компанію за цінами рахунку-фактури (інвойсу)).

Якщо сума поверненої продукції Avon, яку ти вказав при розміщенні Інтернет - замовлення буде більшою за фактичну суму повернення поверненої продукції, ти не зможеш оформлювати повернення продукції через Інтернет протягом року з дня розміщення замовлення.

Блокування даної опції не впливає на процедуру повернення продукції через поштове відділення або пункт видачі.

Після відправлення Інтернет-замовлення ти не зможеш змінити або відмовитися від вказаної суми повернення продукції

arrow
догори сторінки