Зверни увагу! Наразі повернення не будуть прийматися та оброблятися.
Якщо щось в нашій продукції тебе не задовольняє, ти можеш повернути або обміняти товар. Avon створює комфортні умови для повернення та обміну товарів. Термін оформлення повернення - 21 календарний день з дати, вказаної в рахунку-фактурі. Вартість послуги по оформленню повернення складає 15 грн.
Здійснити повернення продукції Ейвон наразі можна через відділення Укрпошти та Justin.
Повернення в мережі Justin:
1. Віднеси своє повернення до найближчого відділення Justin;
2. Назви оператору свій номер телефону та ПІБ;
3. Назви номер телефону отримувача: 111 222 333;
4. Вкажи адресу Justin: с. Щасливе, відділення №105 (Київська обл., с. Щасливе, Харківське шосе 15, «м-н Фора»);
5. Оплати відправлення;
6. Отримай повідомлення про проведення повернення.
Повернення через Укрпошту:
1. Повідом співробітнику поштового відділення адресу для відправки п/в с. Щасливе 02302;
2. Вкажи тип послуги «Стандарт» та мінімальну вартість відправлення – 100 грн;
3. Вкажи, що платником є отримувач;
4. Отримай квитанцію з номером посилки для відстеження її статусу.
Оплата за оформлення повернення на поштовому відділенні на самому поштовому відділенні не здійснюється.
При відправленні повернень через відділення Укрпошти в тебе має бути:
1. Продукція, яку необхідно повернути в Компанію;
2. Роздрукована електронна форма повернення з наступною інформацією:
- датою повернення;
- прізвищем та ім'ям Представника;
- номером рахунку Представника;
- номером електронного повернення;
- кількістю одиниць продукції в поверненні;
- підписом Представника.
Оформити повернення можна протягом 21 календарного дня від дати накладної-рахунку. З особового рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
У тебе є можливість розміщувати замовлення, не чекаючи поки продукція, здана на повернення, надійде у Компанію, а кошти – списані з рахунку! Для цього необхідно оформити електронну форму повернення. Замовлення буде оброблене із врахуванням суми поверненої продукції, але не більше ніж 200 грн.
При поверненні замовлення в повному обсязі, обробка наступного замовлення можлива за умови стовідсоткової його передоплати за цінами каталогу.
Повернення через електронну форму можна робити з персонального кабінету на офіційному сайті avon.ua.
Для оформлення повернення через електронну форму необхідно:
1. Зайди на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо ти Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо ти Координатор чи РМП та натиснути «Оформити повернення»:
2. Пошук необхідної продукції ти можеш здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:
Зверни увагу! Поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли ти маєш змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.
3. Вкажи кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти».
Перелік причин повернення можна бачити на цій же сторінці.
Зверни увагу! Ти можеш повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуй, будь ласка, найбільш відповідну причину.
4. На наступному кроці ти маєш можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»:
5. Ознайомся з правилами повернень, постав відмітку про згоду з ними та відправ електронну форму повернення у Компанію:
6. Занотуй номер електронного повернення та обов'язково вкажи його при фактичному поверненні продукції. Зробити це можливо двома шляхами:
- Роздрукувавши Форму повернення на цій же сторінці:
У роздрукованій формі повернення вже вказані твої дані:
- В коробку з поверненням вкласти лист паперу з наступною інформацією: дата повернення; прізвище та ім’я Представника; номер рахунку Представника; номер електронного повернення; кількість одиниць продукції в поверненні; підпис Представника
7. Віднеси коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажи твої дані.
8. Відстежуй статус повернення на персональній сторінці у розділі «Мої замовлення»:
Не підлягає поверненню наступна продукція:
- Каталоги, друкована продукція, окрім випадків, коли пошкодження відбулося внаслідок транспортування або виробничого браку;
- Продукція, що була в використанні або має сліди носіння, а також продукція з пошкодженою цілісністю фабричної герметичної упаковки усіх категорій, окрім категорії Одяг;
- Тестовані туалетні води за наявності на них зразків;
- Продукція з обмеженою можливістю повернення, що зазначена в журналі «Фокус на бізнес», продукція з флаєру-розпродажу, «Набору-сюрпризу», інтернет-розпродажу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію деяких положень Закону України "Про захист прав споживачів"», якою затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Предмети сангігієни;
- Дитячі іграшки м'які;
- Апарати для гоління;
- Помазки для гоління;
- Гребінці та щітки масажні;
- Корсетні товари;
- Рукавички;
- Білизна натільна;
- Білизна постільна;
- Панчішно-шкарпеткові вироби;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Друковані видання;
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).